על הלקוח והסביבה התחרותית
לאחר שנים בהן פעל בתחומי הבטיחות והגהות בעבודה, בטיחות אש והיערכות לחירום ועם למעלה מ- 20 שנות ניסיון במהלכן: ליווה וניהל מערכות בטיחות וגיהות בחברות ובארגונים הגדולים במשק ביניהן: אוסם, סוגת, סודהסטרים, ארומה ועוד , בחר יהודה נייקרוג - הבעלים, לעלות מדרגה בפעילות השיווקית והעסקית שלו ופנה אלינו לטובת הליווי.
ליווי מא' (אסטרטגיה) ועד ת' (תוצאות)
לאחר שקיימנו יחד עם יהודה הערכה אסטרטגית ראשונית ביצענו מחקר שוק ותחרות. היה ברור שמדובר בשוק תחרותי ומורכב בהם פועלים יועצים וחברות ייעוץ רבות המציעות סל שירותים דומה.
באופן טבעי היה חשוב לנו לבדל את יהודה מהתחרות ולכן ביצענו תהליך מיקוד הן מבחינת המסרים, הן מבחינת השירותים המוצעים והן מבחינת הנראות הבולטת אותה אנו מעוניינים להשיג.
פעם שלישית גלידה - מותג נולד
תהליך המיתוג כלל 3 סבבים. בכל סבב ניסינו לזקק וליצור מותג שישקף את הלקוח, ערכיו והייתרון המובהק שלו עד שבסבב השלישי - הצלחנו ובגדול!
לאחר בניית הקונספט החדש של המותג והשפה הגרפית-שיווקית המשכנו לעיצוב ויצירת הלוגו.
משם המשכנו ליצירת כל הניירת המשרדית והצעות המחיר, כרטיסי הביקור הפיזיים והדיגיטליים, עיצבנו ובנינו את אתר המותג באופן מלא לרבות כתיבת כל התכנים קומפלט - עד לאתר Ready For Use וסיימנו במיתוג רכב החברה ועגלת ההדגמה והסימולציות המשוכללת.